Hollandse agenda omslag


Nieuw jaar..nieuwe agenda. Inmiddels heb ik al voor het derde jaar de meest eenvoudige en goedkope agenda die er maar te vinden is. Hij kost nauwelijks iets en voldoet voor een groot deel aan mijn eisen. Hij moet stevig zijn, ook lege bladzijden hebben, goede weekverdeling (dat de zondag dan als laatste dag van de week staat, is dan wel weer jammer). 
En geen ring-rug, zo'n soort agenda ligt bij mij halverwege het jaar uit elkaar.
Ik bewaar mijn agenda's, dus moeten ze stevig zijn.



Even voor het jaar voorbij was, kwam schoondochter Hanneke aan met een "borduurtje." 
Af en toe maakt ze een mooi werkje.



Nu was er weer één klaar en ik kreeg 'm...
Gelijk was mij duidelijk wat ik er mee wilde....mijn agenda versieren!



Ik heb er een open randje aan gemaakt en een lapje bij gezocht, in elkaar gezet en zie hier.

Het duurde even...Pas op 11 januari was ie klaar, maar nu is ie dus zo in gebruik.



Wat voor agenda gebruik jij?

Reacties

  1. Ik gebruik ook een 'goedkope' agenda. Gewoon simpel maar met veel schrijfruimte.
    En natuurlijk met een leuk zelf gemaakt hoesje. Maar door de verhuizing eind vorig jaar...heb ik nog geen nieuw hoesje.
    Dus......lijkt me een goed plan om hier na alle drukte eens mee te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi geworden. Ik gebruik tegenwoordig een elektronisch agenda. Krijg iedere keer een mail als er wat is te gebeuren. Voorheen gebruikte ik zo'n zelfde als jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het prachtig geworden! Je zou niet denken dat dit een goedkoop agenda-tje was oorspronkelijk.

    Ik had een miskoop gedaan bij de Hema, en heb nu een Moleskine agenda uit de uitverkoop gehaald. Die is superfijn gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig hoesje voor je agenda!!!!
    ik gebruik dit jaar een heel goedkope agenda.. die ik gekregen heb op de kookklup, waar we het een sport maken om elkaar een kerstkadootje te geven tot 1 euro per persoon. ik kreeg dus een agenda + balpen. hij voldoet prima en ziet er ook nog leuk uit met een 50tiger jaren plaatje op de voorkant van een dame met een bos tulpen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts