Expositie in Het Streekbos Bovenkarspel

Allemaal een goed en gezegend jaar toegewenst. (Tot vandaag mag dat, geloof ik, nog. Dus bij deze!)

Was dat even een aardig berichtje! Ik kreeg een uitnodiging van Beppie namens het Natuurcentrum Het streekbos in Bovenkarspel 
Noord Holland om wat van mijn gerecyclede spullen uit te lenen en ten toon te stellen. Ze wilden graag van verschillende mensen wat hergebruikt materiaal laten zien. Wat leuk!



Zie hier het adres. 
Klik

Beppie mailde me om te overleggen en op donderdag 2 januari zijn we (mijn man en ik) afgereisd met wat materiaal om daar achter te laten. In dit prachtige gebied staat een modern centrum dat intensief wordt gebruikt... Op de site vind je hoeveel er ondernomen wordt door de bevlogen mensen die verbonden zijn aan deze organisatie.



We hebben met veel interesse rond gekeken, wat een prachtige dingen om te bekijken en wat kun je hier veel leren en informatie verzamelen over natuur, vogels, insecten en wat niet al.
Beppie vertelde één en ander en schonk ons een kop koffie in.
Daarna werd er een vitrine ingeruimd. Er stond al wat moois in een andere vitrine, en ik vind het heel leuk dat mijn dingen er bij mogen staan.


Mocht je daar in de buurt wonen/ komen, ga eens langs. Niet alleen voor mijn vitrine, maar Natuurlijk voor wat je nog meer aantreft... Je ontdekt weer van alles. Ook voor kinderen is er heel veel te doen en te ontdekken.




De expositie is tot eind maart 2014

Reacties

  1. Wat leuk dat je spullen er mogen staan! Het ziet er mooi uit, zo bij elkaar, die hoed geweldig!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat er spullen van jou staan. Die passen er ook helemaal bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier mag je het de hele maand nog wensen,net als de driekoningen taart, die wordt ook de hele maand gegeten. Wat gaaf dat ze je spullen exposeren! super, dat is nog eens een erkenning!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten