Dinsdag - Pinsdag Vogelhuisjes kunnen ook binnen.

Soms heb je een zwak voor dingen. Die spreken tot je verbeelding.
Je kunt een zwak voor windlichten hebben, voor gestreepte sokken, voor vingerhoedjes of voor oude stofjes.

Sommige mensen hebben een zwak voor vogelhuisjes.
Ik zag heel leuke voorbeelden op pinterest, dus hier wat ideeën.

Oh ja...boven op de logeerkamer hangt deze: 



En deze komt van internet af. Zo schattig!

Vogelhuisjes

Dit is weer totaal anders:
(pinterest)


Maar natuurlijk hóren ze buiten...  Deze hangen in Lommel België.



Deze weer ergens anders, maar waar?


Vogelhuisjes boom

Klaas Kuiken ontwerpt vogelhuisjes voor op het dak

En heb je het over een traditioneel vogelhuisje, zo één op een stok:
dan is deze wel heel subliem:

Stale loaf of bread bird house.

Een heel fijne dag allemaal... Eerst nog een beetje winter en dan mag het gauw vogelhuisjestijd worden.

Reacties

  1. heeeeeeeeel leuk allemaal! Vooral zie zijkant van het huis! Jammer dat wij niet op een hoek wonen, want Roop zou ik beslist zo gek krijgen om die zijkant zo te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig, ik hou erg van vogeltjes om de deur dus is hier ook een vogelhuisje. Kan er uren naar kijken als ik op de bank zit. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn moeder heeft ook verscheidene vogelhuisjes, wel niet zo kleurig als hierboven, maar ook hele leuke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oww dat brood hahahahaha
    en ja die boom met huisjes.. zo leuk !! een vogelflat dus!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts