Bouwpakket van een denimtas.

Een kennis vertelde laatst dat ze van mijn denimtassen had gedroomd...
Helaas kwam er niet van om er zelf één te maken vanwege ziekte. Maar ze had er wel zin in.

Ik kreeg van haar een spijkerbroek met de vraag, hoe je dat dan deed..

Omdat ze wel een aardigheidje kon gebruiken, heb ik een 'bouwpakketje" voor haar gemaakt...
Een voorkant

Een andere voorkant.. gemaakt van onder andere haar eigen spijkerbroek.


Geknipte boven- en zijkanten en de hengsels erbij en het pakket is kompleet..



Nu nog zelf in elkaar zetten. Toen ik 'm bracht, vertelde ze dat ze net een oude tas had gesloopt omdat 
de binnenkant haar wel beviel... ze legde hem op de delen van de denimtas en kijk: dat was de goede afmeting.
Ik ben benieuwd....

Reacties

  1. Ben ook wel benieuwd naar het resultaat!!!

    wat een luxe om van een kant en klaar pakketje een tas te mogen maken

    je bent super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ook wel benieuwd naar het resultaat!!!

    wat een luxe om van een kant en klaar pakketje een tas te mogen maken

    je bent super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Dat geeft ook voldoening he? Om iemand te helpen en samen tot een resultaat te komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke idee van U om het `pakket` te maken.

    Ah Propo het binnen kant van een tas ik heb een paar jaar geleden een leuke [jaens] rugzaak gekocht maar er miste iets, Heb een binnen tas met zakjes er in genaaied , nu is Het PERFECT ...
    mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten