Beesten haken

Daar ben ik weer... Het is alleen even afwachten of ik elke dag iets post..maar dat zien jullie vanzelf wel.


Leve facebook...via die bron volg ik nichtjes en neefjes, broers en zussen, vrienden en vriendinnen enz.
Natuurlijk denk ik niet, dat ik zo alle wel en wee te pakken krijg, want dat zet je meestal niet op facebook.
Maar toch is het leuk om foto's te kijken, dingen "mee te maken" en wat met elkaar in contact te blijven.


Zo zie ik ook af en toe de creatieve eindresultaten van een aantal jonge meiden in onze familie.
Vandaag de beestenboel van Sineke. 


Elke keer verscheen er weer een foto, totdat ik dacht: dit is té leuk
om aan me voorbij te laten gaan.


 Sineke heeft één of ander patronenboek, maar dat doet er helemaal niet toe..ze maakt "een hele dierentuin" en ik ben er weg van.


Daarom vandaag de dieren van Sineke.


Nu wacht ik af of er ook een exemplaar bijkomt met een eigen patroon.
Ik daag je uit,  Sineke! Je kunt dat vast.

Reacties

  1. Wat een prachtige knuffels! De patronen zijn van Christel Krukkert, ik heb er ook een paar gemaakt. Ik ben benieuwd of je nicht ook nog eens met eigen patronen komt. :-)
    Ik heb nog even je vorige blogje gelezen. Ik was zelf héél druk met een workshop en we zijn een paar dagen weg geweest. Dan mis je zomaar het één en ander.
    Ik heb veel respect voor mantelzorgers. Mijn vader is het voor mijn moeder. Ik woon zelf te ver weg om een grote rol van betekenis te kunnen spelen, al ga ik als het kan een dagje naar ze toe. Als ik zie wat hij allemaal doet. Eén keer in de week gaat hij nog een avond naar koor, maar dat is dan ook alles wat hij nog 'voor zichzelf heeft'. Als ik er kom, zou ik willen dat hij lekker een stuk ging fietsen. Maar dat doet hij niet... Ik wens jou veel kracht toe in je omstandigheden en geniet van je creativiteit!
    Hartelijke groet, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha fijn je hier weer te zien! wat een leuke dierentuin!! Knap hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn dat je af en toe weer blogt..
    iedere dag hoeft toch ook niet??
    ik heb ook niet iedere dag iets te vertellen!
    je nicht gaat vast en zeker ook iets "eigens" haken..ook ik ben met deze beestjes op de olifant en aap na begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten