Tas van spijkerbroeken, denimtas,

Goede morgen/ middag/ avond allemaal... weer een nieuwe werkweek.
Wat hebben jullie allemaal op het programma staan?
Voor mij wordt het een drukke week, waarin waarschijnlijk weinig tijd is voor naaiwerk. Maar deze tas is af.


Ene voorkant.....
en andere voorkant.....


Het blijft leuk om te doen: een tas maken uit spijkerbroeken. Ik heb er plezier in, maar het is wel aardig wat werk vind ik. Ik moet er echt voor gaan zitten. 

Omdat ik niet met patronen werk, wordt elke tas weer anders...ik wil ook telkens iets nieuws uitproberen.
Dat maakt de tas natuurlijk helemaal uniek. Soms weet ik niet hoe ik het verder zal doen en dan laat ik het maar een paar dagen liggen. Ineens heb ik de oplossing en dan ga ik weer enthousiast aan de gang.

Dit keer wilde ik een tas maken met "iets meer breedte"


De hengsels hebben een inmiddels beproefde lengte... Je kunt deze tas aan je stuur hangen, over je schouder dragen en aan je arm laten bengelen. 


De tas is verzorgd gevoerd en heeft een groter en een kleiner binnenvak.
Dat kleine is precies goed voor je telefoon en zit zo dat je de rits niet helemaal open hoeft te maken. 
Het vak wat je op de foto ziet is het grote vak.


 Beide kanten zijn mooi....vandaag dat mijn tassen twee voorkanten hebben.
Mocht je nou een denimtas willen kopen, laat het me dan even weten.

Reacties

  1. Die is erg mooi geworden!
    Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is heel erg mooi geworden!
    En inderdaad, er gaat best veel werk in zitten! Maar als ze dan zo leuk als deze worden!!

    Sta je nog op een kerstfair?, deze weken?

    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je bent echt een kei in tassen maken.. van welk materiaal dan ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten