Kruissteekjes op de tas.

Ja...inderdaad; geen blog op zaterdag..., trouwe volgers, er was iets misgegaan. Dit keer niet op mijn blog maar in mijn hoofd... het loopt een beetje om moet ik zeggen.
Ik heb teveel ballen in de lucht te houden.
Ik ga ze niet eens tellen...want op dit moment kan ik er ook niet zoveel aan veranderen. Maar op deze manier vergeet je wel eens een blog te plaatsen -zelfs als dat automatisch ingesteld kan worden, dan moet je dat wél doen natuurlijk...haha.
Maar hier gaan we weer!

Op de inloopochtend zag ik de tas al in de verte...leuke tas met een sprekend lapje stof aan de voorkant.
Later toen ik met de eigenaresse van de tas stond te praten, zag ik 'm van dichtbij.... het was gebórduurd!


Wat een prachtig patroon. Weer heel iets anders dan we gewend zijn. De maakster vertelde dat ze dit soort tassen ideaal vindt. Je kunt er alles in kwijt en heeft een goed formaat.
Deze tas is gemaakt van baby-ribcord, lekker stevige stof die er mooi uit blijft zien in gebruik.

En dan met prachtige borduurwerk erop: helemaal top. een foto waard op mijn blog.


Reacties

  1. Wat zijn er toch veel creatieve mensen! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemensen wat een werk, prachtig! Succes met al je bezigheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie motiefjes en weer eens iets anders. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig hoor!! en je kan zo leuk showen met je borduurhobby!
    en je hoeft toch niet elke dag iets te plaatsen?? volgens mij doet niemand dat! ik plaats alleen wat wanneer ik wat te vertellen heb.. en soms is dat dagen achter een.. en soms zit er wel eens een weekje tussen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten