Krans voor Maria


Pas geleden was ik een dagje "dochteren" bij Maria.
Wat heerlijk, zo'n dagje er tussenuit. Ik geniet van zulke momenten enorm.
We raken altijd uitgebreid aan de praat...daar zijn wij meiden in onze familie zeer bedreven in.
Om de zinnen nog eens extra te verzetten, kwamen er knutselspullen op tafel.
Want daar houden wij meiden ook van.




Papier, lijm, scharen enz. "wat gaan we doen?" tja... een kersthanger of iets dergelijks.
Laat het maar "gebeuren",haha. 



En dus togen we aan het werk. Het kwam niet helemaal voor elkaar maar uiteindelijk heb ik thuis mijn werkstuk afgemaakt.




Zie hier dus, Maria: zo is het geworden.
Ik wacht nu op foto's van jou natuurlijk.

Reacties

  1. Oh, wat is ie leuk geworden! Vooral die pareltjes erin. Erg leuk!…. maar ja, ik voelde hem natuurlijk al aankomen.. nu ik nog. Nou die hanger hangt hier al wel, maar of ik die ook op mijn blog plaats??? We zullen zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tuuuurlijk plaats je die op je blog Maria, wij willen ook meegenieten!!
    Leuk mam, die pareltjes doen et em.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten