Knuffeldoekje van Saskia


Hettie stuurde me deze foto's van het knuffeldoekje, dat haar dochter als kado maakte voor een kleintje in de familie.
De flap waar de knoop zit is lang genoeg om een fopspeentje vast te maken. Ze heeft gebruik gemaakt van het motief op de stof voor het stiksel.
Wat een goed idee. Letterlijk een veelzijdig knuffeldoekje. 
Leuk dat ik het mocht laten zien op dit blog aan jullie.


Eigenlijk is zo'n knufffeldoekje niet eens zo veel werk volgens mij.... het komt wel aan op goed materiaal.
Ik moet het onthouden want dit zijn toch heerlijke kadootjes lijkt mij, om te krijgen voor je kindje.

Reacties

  1. is heel snel gemaakt dit soort doekjes!! ik maakte ze van zachte flanelstof.. en ik naaide er een stukje plastic van zo'n ritselende boodschaptasje in.. dan maakt eht geluid ook nog!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten