Kerstfeest en een Nieuw jaar

Dit is de laatste blogpost van het jaar...

Dank jullie wel voor alle lieve en inspirerende woorden en ook voor alle mogelijkheden die ik kreeg om werk van veel van jullie te mogen delen op dit blog.

Nou lijkt het net of ik afscheid neem, maar dat is niet waar, hoor!
Ik houd wel even vakantie en ga ergens in januari van start voor het 4e seizoen.
Wel ga ik nadenken of ik elke dag wil posten. Zelf vind ik dat leuk,
maar laat horen wat jullie ervan vinden.... is dat van belang voor jou?

Nu eerst kerst... waarin we denken aan de wereldveranderende gebeurtenis in de geschiedenis van de hemel en aarde.
De geboorte van onze Here Jezus Christus.

Gaat dat een beetje aan je voorbij? Dan kan ik je aanraden om te kijken of je nog ergens een bijbel in huis hebt liggen en daar eens in te lezen.
Of leen er één bij je buren... en ga er eens voor zitten... 
Want het is ook voor jou wereldveranderend of liever gezegd levensveranderend.

Lees dan de eerste hoofdstukken van het evangelie van Lucas...Daarin wordt het kerstfeest verteld.
En lees daarna het evangelie van Johannes, waarin je meer leert van wie Jezus dan is.
Word je er niet wijs uit? Zoek iemand die het je uit kan leggen of bezoek een kerkdienst waarin het uitgelegd wordt. 

In ieder geval van mij: een gezegende kerst en een goed 2014.

Als uitsmijter een prachtige foto van mijn schoonzusje Nely...
Wat een prachtige plaatjes maakt ze toch.



Reacties

  1. Fijne blogvakantie...! En ik lees uw blogs graag, dus wat mij betreft doorgaan met elke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook wel heel gezellig om elke dag wat te lezen. Hoewel ik niet elke keer een reactie achterlaat. Maar de beslissing ligt natuurlijk bij jouw.
    Ook voor jouw hele fijne en gezegende feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijne feestdagen gewenst en een heel goed 2014 gewenst!
    en ja.. ook ik lees je blog met veel plezier elke dag.. maar het moet geen MOETEN worden hoor!! heb je een dagje geen zin of tijd.. is het ook goed!!! doe gewoon waar je zelf zin in hebt!
    en de foto van de knotwilg is geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jij en je familie ook hele fijne kerstdagen en een goed begin van het nieuwe jaar. elke dag posten is wel een hele opgave vind ik. ik zelf kom er niet aan toe, en ook niet om elke dag de vele blogs te lezen die ik volg, laat staan een berichtje achter te laten, hoe graag ik dat ook zou willen... maar ik blijf je natuurlijk volgen, ook in het nieuwe jaar! het enige lastige is die letterverificatie.... je kan ook spam vermijden door de reacties eerst te lezen. ik had ook veel spam, maar nu helemaal niet meer... (oei ff afkloppen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor alle leuke creatieve ideeën die je steeds weer laat zien. Fijne kerstdagen en een mooi 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je Heerlijke Kerstdagen en een voorspoedig en gezond 2014.
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik Wens U en all U lezers een goede 2014
    mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik volg eigenlijk al maanden je blog en geniet er erg van. Lang niet alles kan of wil ik namaken, maar ik word er altijd een beetje vrolijk van en laat me graag inspireren. Nu kijk ik elke keer tevergeefs en maak me ongerust of het wel goed met je gaat. Hoop dat er niks ergs is. Heel graag lees ik je blog weer, hoor! Hoop dat je gauw weer wat plaatst, het is deze week nog januari.
    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten