Etuis voor Corline?

Corline.... twee etuis liggen klaar... de etuis om uit te kiezen. Ze zijn mooi geworden. Volgende week maak ik er meer.
We spreken af voor een kopje koffie/thee en dan kun je eens kijken of je er één wilt kopen..

Ik kan niet anders zeggen, dan dat ze in het echt mooier zijn dan op de foto... ik ben niet professioneel genoeg om representatieve foto's te maken. Helaas.

Etui 1

 

Deze heeft echt leren zijkanten... de maat is lekker royaal...breedte 26 cm

Etui 2


Deze etui heeft een bloemetjes denimstofje erbij.  Echt een vrouwelijke etui dus.
Ook weer ongeveer 26 cm lang.


Deze bovenstaande etuis zijn nog te koop. Ze zijn 5 euro per stuk.

Ja Corline...onderstaande is al verdwenen.... die is "onder mijn handen" verkocht.
De koper kon het niet laten. Ik zal nog een keer zoiets met een houten knoop maken.
Want dit waarschijnlijk echt een Corline-etui....




Ik ga voorlopig nog even door met etuis maken, ze zijn populair en vinden hun weg wel weer naar een nieuwe eigenaar.


Trouwens... willen jullie weten wie Corline is? Kijk dan eens op haar eigen blog...
    
 en bezoek haar winkeltje. klik daarvoor hier

Ook zij maakt prachtige hebbedingetjes....

Reacties

  1. Wat een leuke etuis!!

    Zou ik ook graag kunnen maken!!

    Fijne dag!

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah leuk! Ik vind de eerste ook een echte Corline etui :) Volgende week maar eens proberen met afspreken? Heel misschien de week erna want ik heb het volgens mij al aardig druk. Ze zijn iig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten