Dinsdag Pinsdag... speelgoed dat niks kost

Hier stond dus een hele leuke Dinsdag Pinsdag....
Druk ik per ongeluk op de knop verwijderen!  De blogpost van Dinsdag weg!  Een foutje is zo gemaakt... de tekst heb ik niet opgeslagen, de foto's moet ik opnieuw plaatsen..

Eens kijken of me dat nog gaat lukken... zelfs de reacties ben ik kwijt. Dit is in die bijna 3 jaar de eerste keer dat me dat overkomt... Ik kan het niet meer terughalen.
Maar hier toch nog wat foto's:



Ik had er een heel verhaal bij dus... bovenstaande is gemaakt van spaghetti met spekjes...door mijn kleinzoon. Leuk toch?

Hieronder is een idee van internet... vul een diepvrieszak met verf, sluit die goed en plak die op tafel vast met tape...(voor alle zekerheid zou ik er nog iets onder doen)
Dan kan een kind er lekker met zijn vingertje in tekenen.


en deze had ik ook nog....
Van Pinterest gehaald.


 En deze vond ik ook terug...
That. Is. So. Cool. Doing this like right now !!!!

En wat vind je van dit huisje van papier?

Als laatste stond deze foto erop.... 

geweldig!!!


Reacties

Populaire berichten