Dinsdag Pinsdag: Betaalbare bruiloft.

Eh, nee we hebben geen bruiloft in het verschiet... maar jullie misschien wel.
Bruiloften fascineren me. Waarom? Ik ben een tikkie romantisch, toch wel.
Maar ook een tikkie nuchter en vind niet dat je hele geluk van een trouwdag afhangt.

Maar je wilt als bruidspaar toch een mooie dag.
Tips:
Zet niet al je zinnen op een dag zonder smetje... gegarandeerd gaat er iets mis en dan is het heel makkelijk om je dag daardoor negatief te laten kleuren, beetje relativeren dus.

Begin op tijd of als dat niet kan, stel jezelf haalbare doelen.

Overleg en netwerk of er iemand is die voor jullie kan bakken, zoals een vriendin, of een buurvrouw.
Ik maak graag reclame voor...
http://www.cupcakeszwolle.nl/


Je kunt vast wel een betaalbare fotograaf vinden. Vraag eens rond wie er een goed (maar wel professioneel) fotograaf weet...
Nou is onderstaande foto meer dan 37 jaar oud...maar ik durfde niet te kopiëren van onderstaand adres.
Dus bezoek zelf hun site, als je foto's wilt laten maken.

alles-vanellis
Kijk eens bij Hans en Lidy

.
bron 

Rijden in een mooie auto... van je oom, je directeur, je achterbuurman....of ga je liever per fiets?

Kun je niet iemand vinden die goed is in boeketten maken? Ik weet van diverse mensen die prachtige boeketten kunnen maken. 
En eventueel maak je het zelf.

Centerpieces

Hoe vind je deze dan?



Waarom moet er een duur ringenkussentje komen?

the rings tied to a Bible instead of a ring pillow

Wil je nog meer leuke ideeën.... kijk dan eens op mijn pinterest

Reacties

  1. Niet dat ik binnenkort ga trouwen, maar er staan wel leuke ideetjes op. Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dacht even dat je met de foto site mijn zus en haar vriend bedoelde.Hij heeft ook veel foto's gemaakt toen onze dochter in mei trouwde.
    Dat 'ringenkussentje' is ook een leuk idee.Zelf heb ik met een stukje stof van de jurk een kussentje gemaakt.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste bruiloft van onze kinderen was heel low budget. Maar oh wat een leuke bruiloft was het. Receptie met zelfbediening en zo. En geld was een welkom cadeau. Heb ik op diverse manieren verpakt. Bv. van muntjes een schilderij gemaakt.
    Toch eens gaan zoeken of ik er nog iets van kan vinden.
    HDwdorlo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toen ik met mijn overleden man trouwde, zou mijn oudste zoon getuige zijn...hij kreeg een lekke band en moest die dus verwisselen.. werd vies en moest dus snel weer naar huis om van pak te wisselen..
    ondertussen waren we al in het kasteeltje in de wijk waar ik woon waar we trouwden en ik werd zo zenuwachtig van het wachten (we hadden toen geen mobiel om even te bellen)en was in tranen toen de ambtenaar besloot te beginnen zonder hem (en vrouw en schoonouders) oww hij kwam nog net op tijd binnen rennen, maar die brok in mijn keel en pijn in mijn hart raakte ik toch de hele dag niet meer kwijt.. jammer van zo'n mooie dag.
    verder heb ik alle keren dat ik trouwde zelf gekookt en het feestje thuis gevierd .. niet denken dat er weinig mensen waren hoor!! toen ik met mijn overleden man trouwde waren er bijna honderd .. het huis en de grote tuin was helemaal proppievol!!! gelukkig had ik wel hulp met koken!
    we hadden kachupa en 200 kippenpoten gebraden,broodjes bakkeljauw en andere lekkernijen.
    alles bij elkaar waren we 2500 gulden kwijt..heel wat minder dan als we een zaal hadden gehuurd waar je meestal verplichte hapjes moet afnemen.. wat meestal niet meer dan nootjes of zo is.. en dat kan niet op een afrikaanse bruiloft.. daar moet je veel eten!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten