Speldekussentjes van Jenny

Lieve speldenkussentjes.


Deze foto's kreeg ik van Jenny... en later kon ik er zelf nog een paar foto's bijmaken.


Maar hoe maak je die?


Even vragen...
Jenny vertelt dat ze het idee van Tanja heeft...

Je gebruikt voor de basis een oude houten gordijnring. Misschien heb je er een paar liggen op zolder en anders vind je ze misschien nog bij de kringloop.
Je neemt dan een rond lapje stof, waar je een  "bolletje" van maakt.


Een lapje stof om de ring naaien, daarop het bolletje naaien en de onderkant dicht maken met een lapje stof.
Een kantje om het bolletje, net boven de ring en klaar is kees....


In een avond kun je makkelijk zo'n speldenkussen afkrijgen, dat is leuk.

Reacties

  1. Carini, carini, carini!!!!!! Mi piacciono molto! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk, ik heb een paar dagen geleden net op mijn blog gezet dat ik mijn oude gordijnringen heb terug gevonden. Dit is heel leuk om te doen. Ik ga er een maken.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat schattig!! het lijken wel gebakjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten