Mini copy van je baby

Mini copy van je baby.

Zit je er wel eens over te denken om je baby te laten vatten in een popje?
Dat kan.
Elianne Schoneveld maakt van foto's babys na op verzoek.
Het zijn echte kunstwerkjes die uniek zijn en goed lijken.


Om privé redenen hier niet de foto bij als gelijkenis.

Ze heeft inmiddels naast alle andere baby- en fantasiepopjes, een aantal popjes gemaakt in opdracht.
Het komt voor, dat mensen haar foto's van overleden babies sturen. Dat is natuurlijk een gevoelige opdracht. Maar ook als een kindje al een "groot mens" is, kan het leuk zijn, de foto te laten omzetten in 3 dimensionaal.
Gelukkig zijn de opdrachtgevers blij met wat ze maakt.
Tijdens het maken is er ook tussen haar en de klant overleg... bijvoorbeeld wat voor kleurtjes de kleertjes moeten hebben. 
Er worden al vast een aantal foto's gestuurd van het popje in wording.
Kortom, het is een prachtig vak wat Elianne uitoefent...

En ik ben trots op haar.

Reacties

  1. nou je mag zeker trots op haar zijn, wat een talent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kwam via Google terecht op deze blog. Al is dit niet geheel wat ik zocht ben ik toch onder de indruk van wat ik gezien heb. Bijzonder zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten