Geboortehart van vuilniszakken

Van kennissen kreeg ik deze foto te zien en ik mocht 'm plaatsen!

Bij deze mensen is een jongetje geboren en nu hangt er zo'n prachtig blauw hart voor het raam.
Deze is gemaakt met blauwe vuilniszakken (wat zouden ze dan hebben gebruikt bij de geboorte van een meisje..bij mijn weten zijn vuilniszakken nooit roze).
Als basis hebben ze een bestaand hart gekozen (soort kaartenhouder) Leuk is dat!



Ziet er heel lief uit.... misschien een idee om ook eens te proberen? Lijkt me zelfs een leuk kado! Zoiets kan natuurlijk ook voor een trouwerij of zo.

Ik heb ze -kransen én harten-  wel in het "wit"  gezien, maar deze is voor mij nieuw. Enne...ouders van dit kind:  alsnog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.


Reacties

  1. Inderdaad heel leuk! En jawel...bij ons kan je roze vuilniszakken kopen in de supermarkt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee. Ziet er prachtig uit. Of er roze vuilniszakken zijn, geen idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker leuk!
    Ik heb gegoogled en kwam een blog tegen van iemand die roze pedaalemmerzakken had gekocht bij de wibra. Ze bestaan dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk. ook leuk als er bij beschreven staat hoe dat moet, want niet iedereen is zo crea..Zou ik leuk vinden om te weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hart nooit gezien, maar kransen wel in veel kleuren!!!
    er zijn namelijk geurende (!!!!) pedaalemmer en vuilniszakken te koop in wit/lichtblauw/donkerblauw/roze/paars
    wat is er nou mooier dan een paars kransje dat ook nog eens een lavendelluchtje verspreid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk he.
    Wat een leuk idee, dit kadootje bij een geboorte.
    Ik heb vorig jaar zo'n krans gemaakt (rond) voor de Kerst, erg mooi ook.
    Dit had ik dan weer nooit bedacht.
    Enne,......voor een meisje.
    Gewoon witte zakjes en dan opleuken met kleine roze spullen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten