Dinsdag Pinsdag


herfstbladeren




Even een korte uitleg:

De opzet van deze blog is om werk van mensen voor het voetlicht te halen dat in mijn directe omgeving wordt gemaakt en "nooit" op internet terecht zou komen.
Ook "gewoon" werk verdient een podium. Dingen van internet afhalen kunnen we genoeg.

Maar.... ik merk in mijn directe omgeving dat veel mensen mijn blog dagelijks volgen én niet de tijd hebben om eens rond te struinen op internet... Daardoor missen ze leuke ideeën, die ik bijvoorbeeld wel op sites of blogs tegen kom.

Daarom wordt de Dinsdag een Pinsdag... Ik maak dan een blogpost over iets wat ik op internet tegen kom.
Eigenlijk dus de tegengestelde beweging van het oorspronkelijke idee om te gaan bloggen.
Dus de rest van de dagen: wat ik rechtstreeks vind in mijn omgeving en niet op het web... en de dinsdag voor al die mensen die weinig "webben", maar wel graag ideeën willen zien.

bron: pinterest
Wat vinden jullie ervan?

Natuurlijk met links naar de betreffende pagina's op het web.


рисовать на листьях
bron: pinterest



IMG_1566

Ik hoop dat jullie meegenieten van deze blogposts... zeg even wat je van het idee vindt.
Deze keer is het duidelijk...gaat over herfstblaadjes. Ze zijn er nog dus doe er iets mee, zou ik zeggen.
Veel plezier vandaag.

Reacties

  1. Wat een originele ideetjes, ook leuk voor op school!
    Goed idee om zo het werk van niet-bloggers voor het voetlicht te halen. Ik merk wel dat ik het altijd jammer vind als iemand geen blog of site heeft. Ik blog zelf sinds een jaar, heb het ook jaren zonder gedaan. Als je dan iets maakt en je geeft het weg of verkoopt het, dan is het ook echt weg. Als je het op een blog zet, heb je er zelf ook veel langer plezier van door de reacties die je krijgt (soms nog veel later).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ontzettend leuk zeg! Ik heb ervan genoten!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel goed idee!! Ik vind Pinterest bijvoorbeeld zo groot dat ik al snel denk: laat maar. Het is een beetje overweldigend, zoveel leuke ideeen. Maar zo, eentje per keer is erg leuk om te zien!!
    Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dingen zijn daar te vinden. Ik kijk er regelmatig. Er is nog zo'n site met ook wel dezelfde dingen die heet welke.nl is in het nederlands.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow ik ga dit door sturen naar mijn kenissen ,,,,, fantastisch
    DANK JE
    mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owww wat leuk die beschilderde bladeren!!!!
    en ja.. ik ben zo'n digibeet.. ik heb me aangemeld bij pinterest omdat iedereen zei dat je daar zoveel leuke dingen zag.. maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik snap niet hoe het werkt!! hahaha ik zie niks!!! nu via jou wel! bedankt hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Elizabeth!
    Mooi al die blaadjes, kan er buiten ook echt van genieten al die mooie herfstkleuren. Het mandje met van de strijkkralen is ook erg kleurrijk.
    Fijne dag,
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten