Dinsdag Pinsdag: Kerstkransen maken

Vandaag gaan we wat kerstkransen op een rijtje zetten, die ik tegen gekomen ben in de loop van de tijd.
Misschien zit er iets bij voor je om te gaan maken deze maand... Daarom extra vroeg de ideeën.
De bronvermelding staat eronder.
Zo kun je het op internet terug vinden.


Bron (ook hoe je het maakt)



(Loïs Lessom, jij vroeg pas hoe je zo'n geboortehart 
 kon maken.DEZE bedoelde je:

Klik op bron onder de foto van de witte krans of op DEZE LINK VAN ANNEKE'S CREATIES hoe je dat doet.... succes).



Van de 2 kransen hieronder is geen site... ik heb de foto's zelf gemaakt.. Het idee is ontzettend leuk. Ik denk dat ik zou vallen voor deze kransen.
Ze bestaan uit een verzameling plastic ornamentjes met hier en daar stoffen dingetjes. Zo schattig.


Bron: poppenbeurs Rotterdam 2005


Bron: poppenbeurs Rotterdam 2005

En deze is weer van internet... Wat een gezellig idee... 
Kerstkrans met wol


Als uitsmijter nog een snoepjeskrans...niet alleen leuk voor kerst, maar als je toevallig ook nog een kinderverjaardag hebt rond deze tijd: dan is dit toch een super idee.

Ga je ook echt kerstversieringen maken? En wat wordt dat dan?




Reacties

  1. ik heb weer een papieren ster boven mijn tafel hangen, zo één als u eerder een keer hebt gemaakt. Verder dag ik nog een heel gaaf filmpje op internet en dat wil ik ook nog uitproberen.http://youtu.be/siwYIAXF2rE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb een groepje kerstmuizen gehaakt en moet er nog kerstbomen en een lantaarn bij haken.. dit zet ik in mijn vensterbank.. verder versier ik niks met kerst.
    vroeger wel, mijn overleden man was gek van alles wat licht gaf en schittert en knippert ahahah dus leefde hij zich in deze tijd helemaal uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten