denimtas van spijkerbroeken

Er is er weer één!.... Ik raak aardig door mijn tassen heen, dus werd het tijd om bij te maken.
Deze week had ik een "gaatje" om te naaien en kon ik 'm afmaken.
Heerlijk om te doen.

De tas heeft twee voorkanten...
Je ziet het niet zo goed op de foto, maar het bloempje heeft parelkraaltjes als hartje.



De tas lijkt een beetje op één die ik al had gemaakt... ook niet zo verwonderlijk. Ik heb dezelfde vorm gebruikt en aangezien een broek twee paspel kontzakken had, kon ik ze dus in twee tassen verwerken.
Geeft een leuk effect en je hebt meteen een zak aan de buitenkant.

De rits ligt iets verzonken en de binnenkant heeft een vrolijke stof.
Binnen in de tas zitten twee vakken (natuurlijk ook zakjes).



(De tas is verwisseld van eigenaar ;-)

Reacties

  1. Ik vind ze elke keer weer leuk, je spijkerbroek-projecten! Er liggen hier stápels boven (wat wil je met 6 kinderen...). Leuk ideetje voor Sinterklaas, als boodschappentassen voor de kids!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, mooi geworden!!!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze is ook weer prachtig geworden!!
    en wat leuk dat je er al veel verkoopt!! met deze ook een snelle verkoop gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten