tasjes voor van alles en nog wat.

Met Jenny had ik het over "stofjes", want allebei zijn we gek op mooie stofjes en kantjes.
Een rechtgeaarde naaister of quiltster kan er niet genoeg van krijgen: STOFJES.
Stapels in de kast en toch nog hebberig op een stoffenmarkt: herken je je daarin ook?



In ieder geval ontstond zo het gesprek wat je dan vervolgens met die stofjes doet.
Jenny weet er wel raad mee... dus vandaag en morgen iets van haar werk.



Vandaag de mooie "tasjes" sommigen met vakjes aan de binnenkant.



Met veel toewijding en precisie worden de tasjes in elkaar gezet.... en dan komen er zulke schattige
tasjes tevoorschijn.
Geniet even mee en misschien is het voor jou ook nog wel aanleiding om je stoffenberg te laten slinken. 



Reacties

  1. heel mooi! Schattige stofjes.
    Misschien wel leuk om van die spijkerstof ook peutertasjes te naaien voor cadeautjes? Met een grote bloem van een ander stofje erop?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bijzonder een rond tasje! Knap gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja heel herkenbaar! Ik naai niet zoveel meer, maar heb wel een enorme berg stofjes waar ik nog geen afstand van kan doen. Maar snel aan de slag dus met dit schattige ideetje (wat een leuke kado-tasjes bijvoorbeeld!), of vlaggenslingers óf... Pfff, waarom wil ik ook altijd zoveel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dei hebberigheid is heeeeel herkenbaar..
    dat heb ik met alle hobbies..
    papier is verleidelijk.. stoffen..breigaren..allemaal verslavend snoepgoed voor de ware handwerkster!!
    mijn stoffen heb ik voorlopig ver weg geborgen.. ik heb maar een klein huisje, dus nu ik meer haak , heb ik het garen weer op een snel te pakken plek gelegd.
    maar de tasjes zijn allemaal erg schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o zo leuk... ik verzamel meer papier, maaran me goed voorstellen dat je dat met stofjes en lapjes ook hebt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten