pringle- of koffiebussen versieren

Vorige donderdag zijn we op de inloopochtend bezig geweest met pringle- en koffiebussen pimpen. We hadden nog een voorraadje bussen (netjes wit geschilderd door Hettie) en gekleurd zant en plaatjes in overvloed.
Van de hoeveelheid "maaksels" heb ik er twee uitgekozen voor mijn blog. Ze zien er gezellig uit net zoals de rest. Het blijft een aardig werkje om te doen.


De bovenste bus is beplakt met lijm en papier en zand langs de bovenkant.
De onderste bus heeft een rand van dubbelzijdig tape waarbij de stukjes een voor een zijn weggehaald waardoor er een nieuw vlakje met zand kon worden bestrooid.

Je kunt deze bussen ook met kantjes en knoopjes bekleden, dan wordt het meer een vintage stijl.
Wat voor stijl heb jij eigenlijk in huis?

Reacties

  1. Mooi zijn ze maar ik vraag me af wat je er in doet want ze zijn nu niet afwasbaar meer.
    Knopen zou kunnen. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij en jullie blijven maar creatief bezig!! Leuk , hoor altijd erg inspirerend je blog!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik pimpte ze net als mijn kaarten, dus een vel scrappapier als achtergrond rondom en dan een hoofdplaatje en de rest met stansen en bloemen en tekst.
    ik gebruik ze als verpakking om kadootjes in weg te geven.. bv saaie sokken. of losse bonbons van de markt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten