Op verzoek.... de letter R

Het komt wel eens voor, dat blog-gasten terug bladeren in mijn blog. (of misschien vinden ze een item gewoon via google, maar ik vind het een leuke idee, dat mensen daadwerkelijk geïnspireerd raken als ze nieuw op mijn blog komen en de tijd nemen om terug te bladeren....enz.enz)
Zo viel pardoes de vraag in mijn pc-brievenbus om de letter R te posten...Ik moest even schakelen.
Oh ja
DAT WAS DEZE POST VAN EEN TIJDJE TERUG

Dus heb ik maar eens gezocht waar ik die letters had gelaten en hierbij laat ik nog een paar letters zien.
De R dus en willekeurig de M en de D




Voor diegene die de blogpost van vorige keer niet bekijken: het zijn letters die ik vond als kleurplaatjes in het Bijbels museum te Amsterdam vorig jaar...

Voor diegene die het verzoek deed:  laat je me weten wat voor moois je er mee maakt? Geef ons eens een idee daarvoor.

Reacties

  1. Hai Elizabeth!
    De M van MOOI!!
    Fijn weekend,
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie letters zijn dit.
    In je vorige verhaal stond de vraag-wat kan ik hiermee?
    Je kunt ze uit vilt knippen en de motieven erop borduren.
    Jammer dat A'dam zo ver weg is-wat zou ik graag dat alfabet willen hebben.'kHeb een paar maal een cursusweek gehad van kalligrafie.
    De letters zijn ook mooi te gebruiken voor verjaardagskaarten met ingekleurde letters van de jarige.
    goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten