herfst tafelstuk

Een avondje bij een andere Elizabeth leverde me deze foto's op, want dit prachtige stuk stond bij haar op tafel.




Het ziet er geweldig uit.... zelfs nu het een beetje gedroogd is.



Wat de werkwijze is? Een rol van kippengaas met daarin oasis in het midden. Bladeren er omheen gelijmd en in het midden je "groen" gestoken. De buitenkanten opvullen met materiaal wat ook weer mooi is.



Ik heb me laten vertellen, dat het niet zo simpel is als ik nu vertel... dat geloof ik meteen. Maar dit is wel
de basismanier op het stuk te maken.



Ik begin er niet aan, maar vind het wel heel gaaf!!!
Misschien iets voor jou om te proberen?

Reacties

  1. Erg mooi, ook de vorige. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb een vriendin die dit schikken ook zo in de vingers heeft.. ze maakt elke 14 dagen prachtstukken. ik niet hoor.. heb trouwens nergens plek om iets te zetten in mijn poppenhuisje..
    de tafel is meestal bezet met haakwerkjes in wording en zelfs de vensterbanken staan vol met haakwerken

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten