doosje voor inlegkruisjes

Nou ja zeg.... denk ik dan... dit is echt een vrouwending. Ik schaam me haast voor de titel.
Maar het is "handigheidje" wat ik toch wil laten zien.

We hebben allemaal wel onze "eigen" dingetjes in onze tas. Pen, papier, centimeter, betaalkaarten, portomonee, kassabonnen, medicijnen misschien, of paracetamol....pepermuntjes
en ook nog ergens tussen de zakdoeken en de haarknipjes van je kind, een etuitje met maandverband.


Nou zo'n etuitje heb ik dus niet en dat bracht me op dit idee.



Ik had nog een leeg doosje van snoepjes en dat moest niet per vergissing open worden gemaakt om van de inhoud te schrikken. Dus het doosje moest gepimpt....



Het is handig in mijn tas, omdat het makkelijk te vinden is, makkelijk aan de kant te schuiven als ik iets anders zoek en lekker dicht blijft zitten.


Dus.....

Wat zijn voor jou echt onmisbare dingen die je bij je WILT hebben in je tas?



Weet je wat nou zo grappig is... deze blogpost staat al een paar dagen in de wacht... maar gisteren publiceerde dochterlief iets dergelijks.. Hoezo lijken we op elkaar...

Reacties

  1. Ik gebruik zelden een tas, alleen als ik een hele dag weg ga neem ik 1 mee vooral voor mijn glutenvrije dingen die mee moeten. Een tornmesje zit daar dan ook altijd in, centimeter, telefoon, beurs, breiwerk, zakdoek,kam. Dat is het wel zo'n beetje. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om daar een doosje voor te gebruiken. Ik denk dat ik beter een etuitje kan haken of naaien, zo'n doosje zou bij mij toch direct geplet worden tussen de andere spullen. Ik prop er altijd van alles in, tot handwerkjes aan toe, heb altijd iets bij mij om te dóen. Maar zo'n doosje kun je natuurlijk ook voor andere dingen gebruiken. Grappig dat je dochter ook een doosje op haar b log heeft staan, ik heb al even doorgeklikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zit er in mijn tas???
    een plastic hoesje met mijn ov kaart,
    mijn portomonnee,mijn sleutels, verfrissingsdoekjes (altijd handig als je iets eet onderweg), appel,pen, opschrijfblokje, zakdoek en inderdaad achter de rits in het zijvakje een paar inlegkruisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ja hè! Ik zag net eerst uw berichtje van de spijkerbroeketui voorbij komen toen dacht ik dat is handig om rondslingerende spulletjes uit mijn tas in te stoppen en toen kwam ik dit tegen! Haha :) (Ik loop wat achter met blogs lezen. Mag ik zo'n spijkerbroeketuitje bij u bestellen? En hoeveel vraagt u ervoor?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten