Collage panelen maken met papier

Een collage maken, stond op het programma van de inloopochtend.
Ik had diverse ideeën in mijn hoofd. Dit keer maar eens beginnen met een stapel bladen en dan knippen en plakken.

Uit een folder(kartonnetje) heb ik een soort "oog" geknipt..beetje bijknippen en natrekken op een bladzij uit een magazine. Op de goede stukjes kleur van de pagina natuurlijk.


Lekker knippen en verzamelen en rangschikken op een canvas.
Dan met wat lijm vast plakken.


 Ik heb kinderlijm (die uit een potje met een kwastje) gebruikt, dat is heel geschikt voor dit werk.
Zo krijg je wel de smaakt te pakken.
Dus in een andere vorm ook nog even wat geprobeerd.

Op de inloopochtend zijn de mensen aan het werk gegaan... dan komt er van alles uit. Dat zijn collages zoals dezen, maar evengoed plaatjes- en woordenverzamelingen.
En natuurlijk werd er gezellig gebladerd in die bladen. En gepraat met elkaar, zeker zo belangrijk.

Reacties

  1. Wat zijn dat leuke collages geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, die bovenste is mooi zeg! Ga ik ook eens doen. Is dit op canvas gemaakt? Of gewoon op papier?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms zijn simpele dingen echt leuk! Ik heb hier ook nog stapels tijdschriften liggen voor dit soort dingen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten