verrassingsdoosje, taartdoos

Ok...nog één keer.... de dames van de handwerkclub in A landen, handwerken niet alleen, maar knutselen ook. Uit de "mooie-dingen-doos" kwamen ook deze kleine taartdoosjes. Daar zou ik nou nooit aan beginnen.


Niet omdat ze niet mooi zijn...maar omdat het voor mij niks is, om zo secuur te werken.
Maar daarom bewonder ik het werk dus extra.
Wat schattig weer... Krijg je een doosje met een mooi dekseltje, haal je dat dekseltje eraf, klapt het doosje open en heb je een taartje.
Prachtig versiert met kleine details. En in 1 van de zijkanten zit een "steekvakje" waarin je geld kunt steken
als kadootje.
Nou dat ís toch leuk!




Ik weet van diversen onder jullie dat je dat ook kan/ doet...  Wie heeft dit wel eens gemaakt?

Reacties

  1. Nooit gemaakt en ook nooit ergens gezien maar wel een leuke tip voor een kado. Ziet er geweldig mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nooit gemaakt, nooit eerder gezien en zoooo leuk, ik ga dit gelijk pinnen om te maken! tof!!! bedankt voor je inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog nooit gezien. maar ik vind dit vreselijk leukkkk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten