Trui pimpen

Deze zomer kreeg ik van een kennis een aantal kledingstukken. Daar zat een geweldige zomertrui bij.
Wat een prachtige kleur voor mij.
Ik was er maar wat blij mee.

Die "trui" heb ik deze zomer veel gedragen en kreeg er complimenten over. Dat is dus positief.
Maar het materiaal wil meer in de breedte rekken dan in de lengte.
Als ie uit de was komt dan rek ik 'm in de goede richting uit. Dat scheelt natuurlijk.

De voorkant van de "trui" is -heel trendy- iets korter dan de achterkant.
Maar als ik 'm aan heb, heb ik het gevoel dat ie iets opkruipt.

Ik dacht al... ik moet er van die tafelkleed klemmetjes aan hangen (voor je buiten kleedje) maar dat is natuurlijk belachelijk.
Ineens had ik een idee.... als ik de trui nou eens opties verlengde door kralen en dan ook nog daarmee de zoom iets verzwaarde, zodat ie niet meer opkruipt.




Dat heb ik gedaan... en nu ga ik 'm zo eens dragen. Kijken wat dan het commentaar is.

Reacties

  1. sommige dingen zijn zo typisch u, dat ze alleen daarom al leuk zijn! Hihi, goed idee die tafelkleed gewichtjes..
    ben benieuwd wat "men" ervan vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het staat in ieder geval heel mooi!! Hoe het draagt?? Maar dat zit denk ik wel goed...je hoeft er niet op te zitten toch?

    Ben benieuwd naar het commentaar dat je krijgt!!

    Fijne dag.

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahha wat een goed bedachte oplossing!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee, zeg! En nog ontzettend leuk ook! Het geeft een extra accentje aan de trui! Ik heb ook wel truien met van die "omkrul zomen" gehad, daar had ik dit goed voor kunnen gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten