Pronkkastjes

Gisteren schreef ik al over de dames van de handwerkclub.

Met al het moois dat tevoorschijn kwam, waren er ook de pronkkastjes van een andere mevrouw. Ze heeft er vele op haar naam staan en verkoopt ze ook. Prachtig afgewerkt "van nieuwe stofjes, anders is het niet mooi" vindt ze.
Volgens mij is dit heerlijk om te maken. Ik begin er niet aan, omdat ik al zoveel wil doen.



Hang zoiets bijvoorbeeld op in je badkamer of op je naaikamer.



Wil je het kopen.....dan ben je vast welkom op die handwerkclub in Dobbe 29 A landen Zwolle op woensdagmiddag.



Reacties

  1. Aha! Elizabeth, dit is jouw blog! hihi, dat had ik nog niet door. Mooie dingetjes en veel inspiratie zeg. Leuk!
    groetjes van mij,
    Karin Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat schattig deze mini linnenkastjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten