Geboorte krans

Als er een baby is geboren, kun je dat in de tuin van een huis vaak al zien. Je hebt zelfs bedrijfjes waar je geboorteborden e.d. kunt huren.
Een kennis van mij heeft zo'n bedrijf in Overijssel.

Kijk maar eens op deze leuke site;
Tijd voor feest

Maar ook zelf kun je één en ander doen natuurlijk. Voor de geboorte van onze kleindochter maakte mijn dochter deze deurhanger.



Kraamtijd is de tijd van verrassingen en kadootjes
 (hoewel niet alles rozengeur en maneschijn is...
denk alleen maar eens aan de gebroken nachten....)

Dit is nog wel leuk om te laten zien. Kleindochter kwam thuis met een rups vol felicitaties.


Reacties

  1. schattig die rups !!! wat een attente juf/meester om dit te maken!

    ik tekende al mijn geboortekaartjes met de hand.. bij elkaar dus meer dan 400 stuks. helaas heb ik ze niet meer.

    er wordt tegenwoordig heel uitbundig geshowed dat er een baby is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha wat leuk die krans! En "mijn" slingertje is dus ook in gebruik :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten