Vol goede moed beginnen.

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Met goede en fijne momenten. De natuur in Nederland staat volop in bloei en het weer is warm.



We zijn o.a in de botanische tuin in Utrecht geweest...Wat is dat mooi daar... Als je eens in de gelegenheid bent: ga eens kijken en genieten van de diversiteit van alle planten én kunstwerken die verstrooid over het terrein tussen de planten staan, zoals onderstaande:


"LEPELPLANT"

Het is prachtig. ook de vlindertuin is de moeite waard.. Een vlinder verkoos het om mee te liften op het hoofd van mijn man. Hij had het er naar zijn zin, want hij bleef minutenlang zitten. Er zijn heel wat foto's van gemaakt.




Er zijn allerlei soorten tuinen daar... thema-tuinen bijvoorbeeld. 
Ook nog eens leerzaam:


 Ik ga zeker nog eens kijken als ik in de buurt ben.
  



Reacties

  1. Leuk zeg, die vlinder op dat witte haar van die man.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat jullie hebben genoten van al dat moois. Wat een grappige foto van die vlinder. Heerlijk weer even bijgetankt dan kun je er weer even tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh dat ziet er tof uit ! En een vlindertuin ! dat heb ik nog nooit gezien !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!!
    en welkom thuis!
    een vlindertuin heb ik ook nog nooit bezocht.
    wel in het echt "wolken"grote en heel kleine vlinders voorbij zien dansen in afrika.. zooo mooi.. je waant je in een sprookje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker een mooi uitje, ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat u weer schrijft .
    en wat mooie fotos
    mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten