Poef van spijkerbroeken, Poef van spijkerstof

Mijn schoonouders hadden een handige poef in hun vorige huis. Lichtgewicht en lekker om de benen eens op te leggen of als extra zitplaats voor kleinkinderen. Toen ze wat kleiner gingen wonen, nam ik de poef mee. Die stond daarna op een studentenkamer van één van de kinderen.
Daar deed ie uitstekend dienst.
Maar ook dat kind ging "kleiner wonen" en de poef moest weer wijken. Ik heb 'm liefdevol mee naar huis genomen, waar hij vervolgens bleef steken onder de kapstok.

"Ooit" moest er iets mee gebeuren. In gedachten zag ik het al helemaal voor me.
Hij heeft niet zo lang over dat "ooit" gedaan, want het begon te hard te kriebelen.





Bij stukjes en beetjes (letterlijk) kwam er een hoes omheen. En nu ben ik er blij mee...
Hij is te koop... Je hebt er zomaar veel plezier van met al die vakken (voor alle afstandbedieningen, je sleutels, je telefoonstekker, je agenda enz) Het is een mega organizer.

Je kunt deze poef van "alle kanten" bekijken, want alle kanten zijn de moeite waard.







Hij is te koop....

Reacties

  1. geweldig!!!! ik hoop voor je dat je snel een koper vind!
    ik heb al een oude leren voetenbankje.. en je herinnert me er aan dat ik die ook eens moet bekleden met een haaksel.. de kat heeft hem helemaal kapot gekrabbeld !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hura for Jeans
    heb net een onder gedeelte van een rokje om getovert tot een jurk mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten