Plantenzakken van Janny

Voor de zomer kreeg ik een gezellige mail.

Janny stuurde mij mét haar ideeën voor dit blog, ook foto's van haar zelfgemaakte plantzakken
Ze zijn zó leuk! Kunnen jullie mee genieten!



Janny schrijft:

"Zoals beloofd hierbij wat foto’s van de tuinzakjes uit de Intratuintas.
De afbeelding van de tas heb ik niet, maar het is een kleurrijke tas met veel bloemen. De foto’s zijn niet zo goed, maar het geeft toch een beeld. 

Op de overzichtsfoto zie je een deel van mijn kruidenhoekje. Helaas is de chocolademunt niet meer zo mooi, maar  er zitten nog lekkere blaadjes aan, dus ik laat ‘m nog even staan.  Ik heb de zakjes allemaal gewoon neergezet, tussen andere potjes. Maar ze kunnen ook hangen, aan een rek bijvoorbeeld. Aan de achterkant van de zakjes heb ik wat oogjes geslagen. Nu zijn deze oogjes wat klein, dus die kunnen niet makkelijk over een haakje. Maar dat is snel opgelost: even van tuin-ijzerdraad een rondje buigen - eventueel dubbel voor de stevigheid – door het gaatje draaien en dan de ijzerdraadring aan het rek hangen".



Leuk he? Je zou spontaan aan de slag gaan hiermee.

Reacties

  1. Heel gezellig idee. Eerder zag ik ergens een schoenenzak gevuld met kruiden aan een schutting. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend!
    Wat een leuke ideeën heb je hier. Als mijn tuintje klaar is, ga ik dit ook proberen. T.z.t. maak ik er wel foto's van!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten