Nagellakbloemen 3

Nog even voortborduren (of misschien moet ik zeggen: voortlakken) op de vorige twee nagellakblogposts.
Want er is natuurlijk meer mee te verzinnen.

Ik kreeg als reacties toch wat vragen over hoe het nou gemaakt wordt... mensen willen graag zien hoe het gaat. Maar nu ben ik even mijn zilverdraad kwijt..en ik vraag me af of ik het duidelijker kan maken dan in de eerste tutorial.. Het is echt een kwestie van uitproberen.

Hier wat ideeën. 





Deze diadeem moet ik nog afwerken, daar ben ik niet aan toe gekomen.
Zoiets zou mooi voor een bruiloft.

Ik heb al weer een nieuw idee....Wanneer dat uitgewerkt wordt, weet ik nog niet, het ontbreekt me op dit moment chronisch aan tijd.
Het staat op mijn to-do-list, haha.

Reacties

  1. goh wat zijn ze mooi! en ik vind dat ze wel lijken op de judaspenning hieronder... die raampanelen zijn super leuk zeg, dat ken ik helemaal niet!
    Jaja die to-do lijsten... dat ken ik...deze gelakte bloemen staan er bij mij op!
    Ik kijk uit naar je volgende ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tijdgebrek hebben denk ik alle hobbymensjes last van!!!
    maar wat zijn ze mooi geworden zeg .. die subtiel glanzende bloemetjes in poederkleuren!!
    een boeketje zoals in je hand met eventueel een wit kanten kleedje er onder/omheen en je hebt een prachtige tafeldecoratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze erg mooi gemaakt....echt een heel werkje lijkt me maar een prachtig resultaat..

    hart gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten