Nagellak bloemen maken 2

Vorige keer (klik hier) vertelde ik hoe ik bezig ben geweest met het maken van bloemen.
Gelukkig kon ik deze bezigheid gauw delen met onze oudste kleindochters. Ze kwamen logeren mét hun nagellak voorraad. Super natuurlijk.
Terwijl de kleintjes mooie kleurtjes op hun nagels smeerden, gingen wij aan de slag.



De tweede is geen knutselaar en hield het al gauw  voor gezien. Maar de oudste had de smaak te pakken en zij kon het gewoon heel goed! Wat leuk is dat.
Ze is naar huis gegaan mét haar nagellakjes en draad... nu kan ze les gaan geven aan haar vriendinnen.



Wordt vervolgd.

Reacties

  1. Leuk idee...ik ga het meteen even proberen!!

    Bedankt voor de tip!!


    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk idee, maar uuuuh, hoe doe je dat dan? (of ben ik nu zo blond...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een kleinkind van jou GEEN knutselaar?????? hoe is dat nou mogelijk?? hahaha dat komt vast op latere leeftijd helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten