Judaspenning voor het raam

Judaspenning; daar gaat deze blog over, maar eerst even iets anders.
Eergisteren heb ik een aantal blogposts gemaakt en daarbij is er voor de "verandering" weer iets in de soep gelopen. Hij publiceerde meteen een blogpost van Rakustoken 2.....er hoort dus een 1  nog voor....dus zonder de context van de 1e is het lastig. En bovendien moest deze blogpost nog wachten.
Geduld...ik heb 'm er weer afgehaald en je komt 'm vanzelf wel weer tegen.


Jaren geleden zag ik ze staan: mooie wilde paarse bloemen bij de voordeur van een vriendin.
Die wilde ik ook in mijn tuin. Het duurde even voor het er van kwam, maar uiteindelijk stonden ze in mijn tuin. Prachtige bijkomstigheid van deze lentebloemen zijn de zaadschildjes.

Bij het verhuizen een paar jaar geleden, nam ik me voor om weer te zorgen dat ik deze prachtige plant in mijn tuin kreeg. En dus ging ik op zoek naar een "wild" uitgebloeid exemplaar waar ik de zaadjes van kon zaaien. Weer duurde het even, maar dit jaar heb ik de paarse bloemen gehad en kon ik pas de eerste oogst binnen halen.



Ze stonden een week mooi op de vaas en ik genoot onder het eten van de glinstering van de zon in de schildjes. Er "pop-upte" een leuk idee..ik vertelde mijn man wat ik van plan was. Maar hij bedacht ter plekke nog iets anders. Omdat ik dat ook zo leuk vond, heb ik zijn idee uitgevoerd. Volgend jaar kan ik alsnog dat andere idee proberen uit te voeren...Geduld dus haha.

Dit is het idee dus van mijn man. Ik vulde mijn ruitjes opnieuw met deze "spiegeltjes".

Met enige spijt gooide ik het plastic weg... eigenlijk was het best leuk, die plastic zakjes in mijn ruitjes. 
Klik hier voor de blogpost over deze ruitjes


Maar dit is eigenlijk ook wel weer grappig.
Kijk zelf maar eens.







Reacties

  1. ziet er geweldig uit!!!!
    ahhaha beetje sneeuwachtig !
    complimenten aan je man voor het creatieve idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele geslaagde samenwerking... met een super effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee Elizabeth - en ook leuk dat je zo creatief aangevuld wed !! Groetjes, Lida
    (heb je nog zaadjes / een stekje van dat leuke kleine pluimvormige wilde bloemetje / plantje bij de voordeur, waar ik je wel eens om vroeg ...?)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten