Geknipte boom


Ik denk wel eens dat mijn hoofd er ongeveer zo uitziet van binnen....

Als ik ga knippen, begin ik bij de stam en knip de boom. Iemand vroeg me hoe ik wist waar ik moest knippen. Waar het schaartje heenwijst...is het antwoord.
Werk wat zich "vanzelf" vormt vind ik het leukste om te doen.

Een paar voorbeelden hierbij;









Wat doe jij het liefst? Van een patroon werken, vrij werken of ergens beginnen en kijken waar je uitkomt?
En in het echte leven...? hoeveel structuur heb je nodig?

Reacties

  1. Heel mooi dat knippen! Ik denk dat mijn hoofd een beetje een verwilderde boom is...ben meestal nogal chaotisch. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The embroidery that you did on the shirt is lovely. I call allowing the scissors to go where they may, thinking out of the box. Sometimes it's a good thing and sometimes not. But along the way I learn something and that's always a good thing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik begin meestal met een patroontje.. maar dat pas ik gaanderweg helemaal naar mijn eigen idee aan.
    en ik moet bekennen dat ik in het echte leven best meer struktuur zou kunnen gebruiken.
    als ik geen stok achter de deur heb.. doe ik meestal alleen wat ik leuk vind.. en das niet altijd handig!!
    gelukkig kan ik af en toe streng voor mezelf zijn.ahhaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind een beetje structuur in m'n leven wel fijn. Maar binnen het handwerken ga ik liever m'n eigen weg. Iets na maken vind ik heel moeilijk en saai!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een mooie boom geworden!!!
    Bij mij gaat het knippen helaas niet meer lukken.

    groetjes van Frederique
    http://frederiqueloveslife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten