Nog een keer Pretex of Paverpol.

Wat bijzonder is de creatieve wereld toch. Telkens zijn er hypes en gaat "iedereen" er mee aan de gang.
Noem maar eens op. Kaarten van theezakjes, pergamano, zeepkettingen maken, breien, zpagetti en nu dus het haakwerk waar heel Nederland en omstreken zich op stort. (...in willekeurige volgorde genoemd en ik zou natuurlijk de lijst veel langer kunnen maken). Zo is er dus ook die periode van Pretex geweest... maar kennelijk is dat aan veel mensen nog voorbij gegaan. En dat vind ik wel leuk, want voor diegenen onder ons die het nog niet kennen: er gaan nieuwe mogelijkheden voor je open.
Het is nog steeds te koop en je maakt er mooie dingen mee.

Google er maar eens op.

Omdat het dus niet meer bij iedereen bekend is... hier nog een keer wat moois wat er mee is gemaakt.
Dit keer van Anne Lies.

Beeld 1: 


Beeld 2:

Beeld 3:


Zoals je ziet, kun je het ook nog "zilveren" of "gouden" of zoals onderstaand beeld accentueren met bijvoorbeeld zilver accenten.

Beeld 4: 


Het bovenste beeld is in mijn bezit.. Staat mooi te wezen bij mij thuis.

Reacties

  1. echt heel leuk allemaal!!
    ik word altijd zo blij van zelfgemaakte dingen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten