Bloemen van koffiefilter zakjes

Joke Timmer maakt van koffiefilterzakjes mooie rozen. Ik heb van haar een boeketje op mijn tafel staan en de mensen die hier komen, denken dat het echte bloemen zijn. Ik vertelde haar dat... ze reageerde:
een vrouw, die ze een boeketje gaf, wilde de bloemen meteen op water zetten. Niet handig natuurlijk met dit materiaal. Maar leuk is dat wel.
Ze stuurde me nog wat foto's.

Deze is in naturel tinten, maar je kunt dit papier ook heel goed kleuren met bijvoorbeeld voedselkleurstof.



Onderstaande heeft dus kleur... 
Het leuke is dat de vaas ook is beplakt met koffiefilterzakjespapier die voor de rozen is gebruikt.
Er zijn stukjes van gescheurd en deze zijn op de vaas geplakt.



Ideetje?

Reacties

  1. Dat is idd erg leuk gedaan!
    Er zijn erg veel materialen waar je bloemen van kunt maken. Ik maakte er zelfs van bladeren van de bomen.


    Maar het leukste vind ik die van crepe papier!!

    Fijne dag.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind de naturel kleuren het mooist!!! zou inderdaad ook denken dat het echte gedroogde bloemen waren!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten