wikkel schortje baby

Vroeger had je ze best veel: van die wikkelschortjes. Ik maakte ze ook.

En veranderde dan iets aan het patroon zodat het handiger en meisjesachtiger waren.
Ik heb er geen foto meer van. Laatst kreeg ik zo'n schortje van een kennis. Dat kan ik als patroon gebruiken, maar ik wilde graag een klein maatje uitproberen. 
Om een patroon te tekenen heb ik oud behangpapier gebruikt. (Stel dat het goed was, dan kon het een poosje mee. Maar dat viel tegen. Ook behangpapier scheurt gauw.)
In ieder geval werd het een beetje prutsen en inmiddels heb ik het af. Daarna ben ik op internet ook nog een goed patroon tegen gekomen en ik denk dat ik dat de volgende keer als uitgangsbasis neem.




Maar deze is niet onaardig. Stel dat je hem gebruikt als slap... Kan toch best voldoen zo?

Reacties

  1. Ja, die schortjes herken ik nog wel. Deze is toch heel mooi met het bloemetje. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke schortjes zijn dat. Ik ken ze ook nog. Volgens mij zag ik ze een poosje geleden ook weer in "Knippie"
    Goed weekend, groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er lief en vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow het lijkt wel dat we in het verleden waren ,,, heb zulke schortjes voor teintalen jaaren niet gezien
    mooooooooi mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten