Schilderijen

Maandag vertelde ik van de quilts van mijn tante.
Mijn oom laat zich ook niet onbetuigd. Hij kon vroeger al goed tekenen. Maar door alle drukte van werk, gezin en verantwoordelijkheden kwam dat stil te liggen.
Wat een verrassing dat ik bij hen schilderijen zag hangen van zijn hand.
Nu hij met pensioen is, heeft hij er tijd voor en plezier in.
In hun werkkamer zitten ze beiden... de één een quiltpatroon uit te werken, de ander achter de schildersezel.
Mooi. Wat ook mooi is, is de zichtbare liefde en genegenheid voor elkaar...
Wat een bijzonder geschenk is dat.
Ik heb mijn hart weer opgehaald aan een kijkje in hun leven van nu.


Hier een paar van de schilderijen.... Mooi he?



Reacties

  1. Prachtige schilderijen en quilts van je oom en tante. Fijn dat ze zo creatief zijn en het goed hebben samen. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi. Natuurlijk geschilderd. Fijn dat ze samen een mooie hobby hebben. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi om dit mee te maken en je oom heeft echt talent. Ik kan me goed voorstellen dat je vertederd bent als je hen samen in een atelier ziet werken.
    Groeten van Lilian

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten