Papieren poppetjes slinger 2

De papieren poppetjes slinger blijkt voor veel mensen een bezoekje aan mijn blog waard.
klik hier voor welke ik bedoel!
Waarom eigenlijk? Natuurlijk kan niet iedereen zomaar poppetjes knippen, dus kan ik me voorstellen dat een patroontje handig is, maar waaróm willen mensen poppetjes knippen?

Omdat het een hit is op mijn blog, bedacht ik dat ik nog wel een "ouderwets" poppetjes slingertje kon maken.



Hier is ie.  Plakbandje erachter en op het raam!
Ik weet niet of ie over te nemen is... het papier was eigenlijk te dik, dus werd het een rafelig geheel... Beetje bijknippen... De hoed van de dame hoefde overigens maar aan één strik.
Daarom heb ik de strik er aan één kant van de hoed afgeknipt.
Belangrijk is; om de paraplu niet open te knippen aan de vouw... er moet een stukje vouw daar overblijven.







De verhoudingen kloppen niet helemaal, maar je ziet tenminste wat het is en dat is al heel wat.

Reacties

  1. Ze zijn geweldig mooi gelukt. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o super, ik vind ze heeeel leuk, ga ik zeker proberen te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn echt heel leuk! ik zou nog eens wat andere varianten maken... niet iedereen kan dat zelf verzinnen. U wel! Door dat bij deze de eerste foto tegen het licht in is gemaakt lijken de poppetjes zwart. en dan vind ik hem nog leuker! xe

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten