Elianne Schoneveld op de kunstmarkt Barendrecht

popje van Elianne Schoneveld


Elianne Schoneveld
is uitgenodigd door de organisatie van de kunstmarkt te Barendrecht om daar te komen staan met 
haar babypopjes.

baby's liggen in spanen doosjes.





Dat laten we ons niet twee keer zeggen natuurlijk.
Ik mag mee met mijn spullen, want met die hele kleine babypopjes vul je niet een grote kraam.
maar ik moet zeggen: zij steelt de show en niet ik.

Oh en ik ben dan ook helemaal verliefd op de kindjes die ze maakt...

De eerste popjes kregen gekochte kleertjes aan. Maar dat was nogal omslachtig uiteindelijk.
Dus maakt ze het nu allemaal ook maar zelf.




Reacties

  1. Jammer dat ik niet kan. Moet helaas werken dit weekend.
    Maar o, wat zijn die Babietjes beeldschoon.
    Echt pronkjuweeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ongelooflijk wat een creatieve dochter heb jij! Zo mooi!
    Helaas kan ik niet komen kijken, een beetje te ver en bovendien is het hier de Hip en Handgemaaktmarkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig! Wie weet kom ik een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk. Wij komen bijna wekelijks in Barendrecht, hebben er n.l. gewoond, ik ga dus even kijken of wij kunnen komen kijken. wat een beeldschone poppetjes maakt je dochter en de kleertjes zijn ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die popjes zijn echt prachtig. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jullie zijn allemaal kunstenaars.. prachtig deze popjes en hun kleding!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten