Dinsdag -kistjes-dag

De vraag duikt telkens op: hoe kom je aan zo'n kistje... Ik weet het niet meer.
Ik heb dit kistje al zo lang. Al in 1990 had ik hem.



Ik ben een bewaar-mens. Ik heb een kist waarin ik ooit mijn uitzet spaarde.
Daarin gaan de "snuisterijen" die niet in de kamer kunnen. Zo wissel ik regelmatig mijn aankleding van de hoekjes in de kamer... en zeg nou zelf: het komt toch allemaal weer terug!

Hier dus enkele foto's, je kunt er zelf het kistje op vinden.

Weet iemand waar je deze kistjes nog kunt kopen/krijgen?

Reacties

  1. Ja op r.ommelmarkten kom ik ze wel eens tegen. Je zou het ook eens bij de echte groenteboer kunnen proberen.
    Leuke foto's. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marktplaats is een goede optie... Maar soms duur, omdat ze zo geliefd zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marktplaats misschien? Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten