straatkunst

Een gewone weg, waar je telkens langs fietst... heb je daar wel eens foto's van gemaakt?
Ik kwam op het idee door dat haakwerk wat ik vorige week publiceerde.

Ik had net verteld aan mijn kleindochter dat de tunnel naar de stad onder de rijksweg door prachtig was beschilderd.
Helaas had ik dit keer geen tijd op de heenweg... en op de terugweg zag ik hoe lang die schilderingen zijn.

Maar hier toch wat indrukken... het is echt kunst...Want wie krijgt dat voor elkaar, 4 verschillende schilderijen van meters lang...(reken maar uit, 8 autobanen breed)



Verzin zoiets maar eens met al die details... 



En de andere kant... Ik kon geen afstand foto's hiervan nemen.
Maar evengoed zie je dat dit gewoon heel knap is.



Het mooie is, dat het voorkomt dat het vol gekliederd wordt met graffiti .
Hebben jullie ook zoiets in de buurt?


Reacties

  1. Nee wij hebben niet zo'n mooi tunneltje! Maar ik kan ook graffiti (al zou het niet altijd op die plaatsen moeten gedaan zijn) ook mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een waar kunstwerk. Hier heb je geen graffiti maar als het goed gedaan is kan dat ook prachtig zijn. Maar niet overal dat geklieder wat niks voorstelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kunstig hoor! Nee, ik weet zoiets niet hier in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja.. hier veel beschilderde mutren door kunstenaars beschilderd..
    ik ga er binnenkort eens langs fietsen en ze fotograferen.. als mijn tuin klaar is!
    leuk onderwerp voor een blogje!
    heb je trouwens wel eens graffiti gezien waar geen verf of spuitbus aan te pas komt??
    dat wordt gemaakt met een hogedrukspuit.. dus gewoon met water!!!op een vuile muur!
    of met krijt.. das ook tijdelijk en wordt gewoon weggespoeld door regen!
    http://www.environmentalgraffiti.com/featured/35-greatest-works-of-reverse-graffiti/1949

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer mooi zeg, ik zou graag meer te weten komen over de kunstenaar. Kan je erbij vertellen waar die tunnel juist is? Dan kan ik het misschien opzoeken.

    Bedankt hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten