Moederdagkado

Wat een verrassing.
Woensdag kwam één van de dochters een dagje buurten. Heel gezellig. Ik geniet er altijd van als er een "kind" aan komt waaien.
Ze had een moederdagkadootje meegenomen.
Vorige week vertelde ze dat ze een creatieve oplossing voor een "probleem" had gevonden.


Ik was al nieuwsgierig geweest, maar had geen idee dat het een kadootje voor mij betrof.
Maar het zou blijken bij het uitpakken van het kadootje.

Het doosje was al zo schattig, ook al had ze dat zelf niet gemaakt... en er zat een briefje bij...





Dat moest ik eerst lezen. Nu kun je- zelfs met zo'n briefje erbij- nog van alles van deze creatieve dochter verwachten en dat bleek dan ook.

In het doosje vond ik in vloeipapier een soort boekje...


en voilá daar was het "opgeloste probleem"; hoe bevestig je deze "bladzijden" aan elkaar.


Ze zijn namelijk gemaakt van bierviltjes en gaatjes erin maken behoorde niet tot de mogelijkheden.
Ze vertelde wat ze allemaal had geprobeerd... (menige tang had ze geleend, zelfs een boekbinder geraadpleegd....enz). Maar nu had ze het idee gevonden: en dat zou wel eens op deze blog kunnen zijn  klik hier om daar te kijken....maar ik had zelf dat idee ook al gevonden en opgeslagen.
Voor dit boekje bleek het de ideale oplossing, zilverdraad met kralen.
Kijk nog eens op Maria's blog klik hier


En dan kan dit boekje ook op een goede manier open.


Schattige bladzijden die allemaal getuigen van de mooie ideeën van Maria.


Ik laat ze niet allemaal zien... 't is natuurlijk ook privé.... dingen die we samen deelden of delen.
maar geloof me... zoiets is voor "altijd".

Reacties

  1. Wat een lief kado, krijg je dan niet tranen in je ogen. Ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief!!! Een echt moederdag kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend cadeau! Dat is inderdaad voor altijd! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig en kostbaar kado meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf zeg...en weer zo heerlijk creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blog geworden, mam, met mooie foto's. Ik heb er ééntje gepikt voor mijn blog. Lekker makkelijk, zonder snoer en fotocamera ;-)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig cadeau! Dat zijn toch de mooiste moederdag cadeautjes!
    Maria: Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, echt heel erg lief en ontzettend mooi gemaakt!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lief kadootje, en erg leuk om mijn bedenksel bij jou terug te zien ☺.
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten