Haak een schilderij in de openlucht.

Pas reed ik langs een bouwplaats... Zo'n bouwplaats heeft een groot hek eromheen.
Tegenover die bouwplaats is een kinderdagverblijf in een voormalige boerderij.

Er is op het hek rond de bouwplaats een mooi schilderij gehaakt.



Even stilstaan om foto's te nemen... wat een gaaf idee... jammer dat iemand alweer de fiets heeft gesloopt...
Zelfs gehaakte fietsen blijven niet heel.


Dit jongetje en meisje staan echt lief te zwaaien naar de mensen achter het hek.
Het haakwerk zit iets bol en lijkt daardoor meer driedimensionaal.


Zelfs bloemen en een kat sieren het hek... wat een gaaf idee...
Hulde aan de haaksters...




Reacties

  1. wat een leuk idee! en waarom moet zoiets moois weer kapot gemaakt worden. Alles wat leuk is schijnt tegenwoordig gesloopt te moeten worden. Zo zonde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat is dit leuk!! zo vrolijk!! Wat een lol zullen ze hebben gehad dit te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg! Wat een leuk idee! Jammer dat er altijd mensen zijn die het leuk vinden dingen te slopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is inderdaad een prachtig kunstwerk. Bedankt om te delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoiets kleurt de wereld. En waarschijnlijk jouw dag ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuk idee zeg!
    Ziet er idd veeeeel leuker uit dan zo'n saai hek.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi.
    het herinnerede mij aan en sort Muur werk dat ik in 1995 maakte. ik heb er nu over gescreven in mijn blog . met refference naar U blog.
    mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je ons laat meegenieten van dit knstwerk!! Prachtig!!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben er al regelmatig langs geweest en ik en mijn kids vinden het erg leuk!! Ik eigenlijk nog leuker dan het wild breien!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten