Dinsdag Kistjesdag


Ja hoor... de boom staat weer volop in bloei... Wat een lawine van bloemen zit er dit jaar weer in. Het lijkt wel een explosie. De ene dag zit het allemaal nog in donkerroze knop... de volgende dag is het één groot boeket.



Nu houden deze bloemen het niet zo goed op de vaas, maar ik kan het niet laten. 
Ik kan er ruimhartig van uitdelen... Buren, dochter, voor het te laat is.
Kleindochters helpen verzamelen en uitdelen... Lente met een zomertintje.



Nog even en het sneeuw, dan is de hele tuin weer rose van de bloemblaadjes.
Wat een troep.... wat een feest.



Ik heb ruimschoots mijn kamer gevuld met dit spul.
En het kistje natuurlijk.



Waar genieten jullie het meeste van?

Reacties

  1. Van een heerlijk spelend kind dat af en toe met een lach iets komt vertellen.
    Bijvoorbeeld.
    De kistjes-serie van je vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geniet ook enorm van die prachtige bloesems. Een boom bij ons is net een bruidje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig is de natuur, ik geniet er altijd erg van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa mooi hoor, ik zou ook mijn huis helemaal vol zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Afgelopen vrijdag (met een voordelige aanbieding van de NS) naar Limburg geweest.
    Het leek wel of alle bloesems gelijk explodeerden. Ja daar geniet ik enorm van.
    En vandaag genoten van velden vol paardebloemen. Heerlijk het is voorjaar.
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik geniet ook zo van mijn bloeiende bomen.. en ja ik zet ook wat van in huis.. al is het maar ieniemienie, want ik wil ook appels en peren eind van het jaar!
    je wordt zo vrolijk van die kleuren explosie!! en inderdaad volgende week confetti week!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Elizabeth! Mooi he al die bloesem, kan daar ook zo van genieten. Was afgelopen weekend voor het eerst weer met mijn man samen weg naar de Betuwe, daar staat ook alles zo mooi in bloei! We hebben genoten!
    PS: je vroeg me waar de kunstmarkt is in september. Ik weet er ook nog niet het fijne van, het is een buurtmarkt in Haarlem Noord, dus je moet er niet al te veel van verwachten, meer hobby-achtig.
    Als het zo ver is, zet ik wel even iets op mijn blog.
    Fijne dag,
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten