Dinsdag-kistjes-dag

Vandaag op het nippertje... had ik een idee..
We zijn bij het Openlucht Museum in Arnhem geweest en daar ben ik nog steeds over aan het nadenken.
Al die geschiedenis op verschillende fronten spreekt mij enorm aan..
Ook het besef dat je daar zelf onderdeel van uit maakt.
Zo liepen we door een jaren 70 ingericht huis..(onze begin tijd) en dan sta je versteld van alle stereotype dingen van die tijd die je daar tegen komt.
Ik zal daar nog een keer een blogpost van maken, denk ik.



Maar nu mijn kistjes idee...Uit een tijdschrift haalde ik een foto van een landhuis. Dat is de achtergrond.... en dan met twee poppetjes ervoor, die mijn moeder ooit kocht.
Zomaar een fantasie-duik in het verleden....



Fijne dag allemaal, geniet ervan en werkse.

Reacties

  1. Zo heb je supersnel wat leuks klaar.

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Wij gaan zaterdag met de familie L. naar het openlucht museum. Heb er erg zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk is dat he?? geconfronteerd worden met je "verleden".. ik had dat toen ik in een museum liep en ineens een bedstee zag.. daar hadden ze een huisje van vroeger nagebouwd.. nou.. ik heb ook in een bestee geslapen.. met 2 zussen.. en mijn vader lag als baby in dezelfde bedstee.. in een kribje op de plank aan het voeteneind.. daar hadden wij boeken op staan.
    raar vond ik dat bijna niemand wist.. wat een bedstee was.. en dan ben ik nog niet eens stokoud!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten