Dinsdag -kistjes-dag.

Wil je iets moois zien... of is het eigenlijk te triest? kijk dan nog even naar de post van gisteren.
Veel belangrijker dan mijn kistjes ideeën.
Maar goed...helaas vandaag geen echte kistjes dag..
Ik kwam er niet aan toe om hier iets mee te doen.

Ik bedacht wel om van die echte slingers in miniformaat te maken, omdat we gisteren de verjaardag van één van de kinderen vierden...
Ik bedacht ook dat ik nog oude foto's kon fotograferen erin...
Ik bedacht nog wel meer, maar er kwam niet van...en vandaag is een werkdag...dus moest ik bijtijds op.

Daarom maar eens even een kistje van Elianne... een kijkraampje met een slapend kindje erin.


Volgende keer weer een ander kist ideetje...


Reacties

  1. zo schattig. Het filmpje is inderdaad triest, maar wel ontzettend moedig. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten