Boeket van snoepjes, snoepjesboeket

Met moederdag krijg je van elk kind een ander soort reactie...maar allemaal zijn ze me even dierbaar.

Vorige week liet ik al iets van Maria zien...en er kwamen meer mooie dingen voorbij, maar die zijn persoonlijk.
Deze wil ik jullie laten zien, omdat het ook voor andere gelegenheden leuk is.
Elianne vond dat ze wel een boeketje bloemen kon geven.
Nu zitten manlief en vrouwlief allebei met hun hart (en/of hun werk in de bloemen)
Maar dit keer maakten ze de bloemen zelf. Het werd een snoepboeketje.
Zo kreeg ik dit dichtgevouwen boeketje.


En als je het dan open vouwt, dan zie je dit....


Bloempjes van snoepjes...


Het is als ruikertje verpakt...


Dit is één bloempje.


Gauw weer terug steken in het boeketje, want ik wil ze een poosje op de vaas laten staan.

Reacties

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten